Rahvusraamatukogu lõi digikultuuriaasta raames jõulukaardiks digi-jõulumängu, kus tuleb võidelda koroonapisikutega, elada üle koroonalaine ja avada virtuaalne uks teadmisteni. Mängu eesmärk on tuua muhedust muidu ebatavalistesse ja piirangutega jõuludesse ning soovida häid pühi!
Digikultuuriaasta kommunikatsiooni- ja turundusspetsialisti Liina Luhats-Ulmani sõnul sümboliseerib mäng kaudselt ka elu digikultuuriaastal: “Kuna teema-aasta lõppu ei saa olude sunnil tähistada, siis on mängu näol tegemist ühe osana digikultuurile pühendatud aasta finaalist. Peamiselt kodusel jõuluajal pakub mäng kindlasti rõõmu nii suurtele kui väikestele ja ühtlasi saab selle kaudu digikultuuriaastast omamoodi vahetumalt osa võtta.“
Mäng on retrohõnguline ehk 1980. ja 1990. aastate stiilis. Arendaja on analoogsete mängude arendamisega tegelev Rauli Rajande. Mängu põhiinspiratsioon on pärit 1980. aastate lõpust. Mängida saab nii arvutis kui ka telefonis. Võidukatele mängu läbinutele avaneb Rahvusraamatukogu jõulukaart. Kaardi illustraator on Ann Pajuväli, animaator Pärtel Eelmere ja helikujundus autor on Sander Saarmets.
Võitle koroonapisikutega siin: kaart.nlib.ee/mang
Lisainfo:
Liina Luhats-Ulman, liina.luhats-ulman@nlib.ee, 51 961 507
Krõõt Filippov, kroot.filippov@nlib.ee, 58 174 399