Märts on hea teeninduse kuu ja sel aastal osaleb üleriigilises kampaanias ka rahvusraamatukogu.
Kuigi rahvusraamatukogus on üha enam juttu iseteeninduslikust raamatukogust, võib lugemissaalides ringi liikudes siiski näha mitmeid inimesi, kes eelistavad pöörduda teenindaja poole. Miks? Sest soovitakse personaalset kontakti. Teenindajad tuletavad meile iga päev meelde, kui oluline on üksteise märkamine, abistamine ning hea sõnaga toetamine.
Terve kuu vältel saavad raamatukogu külastajad kiita ja anda tagasisidet teeninduse osas. Tagasisidesedelid on leitavad üle maja erinevates lugemissaalides ja hääletuskast, kuhu sedelid pista, on fuajees infoleti juures. Kuu jooksul enim märgatud teenindaja saab mais osaleda TippTeenindajate Motivatsioonipäeval.
Head külastajad, andke meile teeninduse kohta tagasisidet. Seda saate teha kas raamatukogus kohapeal või selle lingi kaudu.
Lisainfo:
Kerti Kulper, kommunikatsioonispetsialist, Kerti.Kulper@nlib.ee