Rahvusraamatukogu soovitusindeks oli mais erakordselt kõrge | Eesti Rahvusraamatukogu

Rahvusraamatukogu soovitusindeks oli mais erakordselt kõrge

28.05.2019

Rahvusraamatukogu soovitusindeks saavutas maikuus enneolematult kõrge tulemuse – 91%. Soovitusindeks on kliendi lojaalsuse mõõtmise ja teenustele tagasiside kogumise metoodika.

Rahvusraamatukogul on kaheksa otsest avalikku teenust, millele kasutajad saavad omapoolse hinnangu anda. 

Järgnevalt on välja toodud mõned klientide poolt kirjutatud kommentaarid päringuteenuse Küsi meilt!, konverentsi- ja laenutusteenuse ning haridusprogrammide ja täienduskoolituse kohta Recommy lehelt:

  • Valik hea, ruumid mugavad, personal asjatundlik ning uskumatult abivalmis ja sõbralik. Sellist asja näeb harva.
  • Detailsus ja kiirus: 2 h jooksul vastus - avaliku sektori puhul on see imetlust vääriv.
  • Teenindus Eesti Rahvusraamatukogu konverentsikeskuses on väga hea. Võiks öelda, et iga korraga läheb veel paremaks. Seekord üllatasid lahked tütarlapsed, kes juhatasid osavõtjaid õpperuumi ja jälgisid, et audio-videotehnika töötaks. 
  • Kõik oli väga meeldiv: sisu hariv, ajaliselt paraja pikkusega. Lastel see tähelepanu ja keskendumine näitab pärast 45 minutit väsimusemärke. Võib-olla tasuks laulupeo tekstilise informatiivse jutu vahepalaks mõni koorilaul või pillilugu vahepalaks sisse tuua...
  • Rahvusraamatukogu kutsekoolitus on raamatukogutöötajale hädavajalik koolitus, mis võimaldab näha suuremat pilti Eesti raamatukogundusest ning tutvuda ka selliste raamatukogu tüüpidega ja valdkondadega, millega igapäevaselt kokku ei puutu. Ühtlasi on see erinevatest paikadest ja erinevatest raamatukogudest pärit praktikutele suurepärane võimalus kogemusi jagada, ühiseid muresid ja küsimusi arutada ning sõlmida kokkuleppeid edasiseks koostööks. Kutsekoolitus oli väga professionaalselt, aga ühtlasi ka väga hingega läbi viidud.

Lisainfo: 
Kerti Kulper, kommunikatsioonispetsialist, Kerti.Kulper@nlib.ee